Оформете вашата реклама стъпка по стъпка

 

Оформете вашата реклама

Качете креативно, включително заглавие на рекламата Ви (до 25 символа включително шпациите) и съдържание за текста на рекламата Ви (до 135 символа с шпациите) в предоставените места. Докато създавате рекламата си, ще бъде показан предварителният й изглед.

Също така по желание може да качите снимка към рекламата. За повече информация относно качването вижте нашите често задавани въпроси

Сега решете къде искате да бъдат препратени хората: към вашата лична страница, или нещо във Фейсбуук: Страница, Приложение, Група или Събитие. Ако вече сте администратор на вашата Фейсбуук страница, Група, Събитие, или Приложение, можете да изберете опцията от падащото меню.

In this step, you may also choose to precisely target by age, gender, location, and more. If you check the box, we will add content that notifies a user of their friends' interactions with your brand or business on Facebook. More information about social actions can be found нашите често задавани въпроси.

Стъпка 2: Избиране

Задайте своята целева аудитория по:

  • Местоположение:
  • Възраст
  • Пол
  • Ключови думи
  • Образование
  • Месторабота
  • Семейно положение
  • Желание за обвързване
  • Езици

Target your exact audience with demographic and psychographic filters about real people. By default, Facebook targets all users 18 and older in the default location. However, you are encouraged to modify this to reach the most appropriate people for your ad. Be sure to reference the approximate reach figure for an estimate of the number of people who match your criteria. For more information, вижте нашите често задавани въпроси for definitions of each target filter.

Стъпка 3: Кампании и Цени

Назови своята кампания, но имай едно на ум, че рекламите в същата кампания споделят един и същ дневен бюджет и план.

Сега когато си започнал кампанията си, определи дневния си бюджет и твоят график. Колко искаш да похарчиш на ден? Минималния бюджет е US $1.00 (един долар) на ден. Сега планирай рекламата си. Искаш ли твоята кампания да върви постоянно започвайки веднага след като рекламата е одобрена или с предварително зададена дата за начало и край.

Обмислете дали да плащате за щраквания или за показвания. За допълнителна информация относно положителните черти на всеки тип плащане вижте нашите често задавани въпроси.

Накрая вие трябва да потвърдите максималната цена за клик или за 1000 импресии в зависимост от метода на изплащането. Предложената ценова граница ще ви покаже цената на други подобни реклами. За най-добри резултати вие трябва да поставите цената си над минималната предложена цена.

Стъпка 5: Прегледайте своята реклама

Вече сте почти готови. Последната стъпка от процеса за създаване на реклама е да прегледате отново обявата си. Проверете целта, бюджета и самата реклама за грешки. Можете да се върнете назад, за да промените детайли от рекламата си като щракнете "Промени обява". След като прегледате рекламата си, въведете информация за кредитната Ви карта и щракнете "Направи поръчка". Всичките реклами минават през преглед за качеството преди да бъдат показани. Рекламите се преглеждат, за да сме сигурни, че отговарят на ръководните ни принципи. Препоръчваме Ви да прегледате: Предложи най-добри методи и Главни причини за отказ. 

 

 

 

Гоце Делчев Puma Sport Зодиак ТопАвто Диети Маями Adidas Лос Анджелис Нострадамус Културизъм RegistryBooster Nike Холивуд Ниагара Очни клиники Секс Отслабване Рак Кучета Баба Ванга Бен Афлек Денвър Кожени дрехи Дънкови Авто Скрийншот RegistryBooster Webuniversity 2012 Зодиак Ванга блог National Geographic Animal Planet Московска стражевая Визит Банско Polezna SEO My BG Agent 





{START_COUNTER}